
AUDYT PERSONALNY
Diagnozowanie potencjału osobowego i weryfikacja kompetencji zawodowych pracowników
Diagnoza potencjału osobowego stwarza doskonałą okazję do weryfikacji kadr z punktu widzenia poszczególnych stanowisk pracy. Ukazane w ten sposób możliwości pracownika pozwalają na adekwatne określenie poziomu oczekiwań wobec niego, a także stanowią ogromną pomoc przy projektowaniu ścieżek awansu, rekrutacji wewnętrznej, projektowaniu systemów premiowania, planowaniu szkoleń oraz podejmowaniu decyzji o redukcji kadr. Specjaliści AD PERSON, jako konsultanci zewnętrzni, przeprowadzają obiektywny przegląd rzeczywistych możliwości osób zatrudnionych w poszczególnych przedsiębiorstwach. Takie podejście pozwala, niejednokrotnie, na ujawnienie ukrytych dotąd potencjałów rozwojowych.
Badania potencjału przeprowadzamy przy zastosowaniu nowoczesnych, rzetelnych i obiektywnych metod diagnozy psychologicznej. Oprócz metod kwestionariuszowych, stosujemy także złożone zadania symulacyjne, wymagające od uczestników aktywnego współdziałania (Assessment Center). Wyniki przeprowadzanych badań udostępniane są kierownictwu firmy w ogólnej, syntetycznej formie raportu, natomiast każda osoba poddana diagnozie może, na życzenie, zapoznać się ze szczegółowymi wynikami badań, które zostaną omówione są przez naszych konsultantów.
Badanie kultury organizacyjnej firmy i nastrojów pracowniczych
Konsultanci AD PERSON prowadzą badania służące ocenie aktualnego stanu kultury organizacyjnej w firmach, obrazu firmy w oczach pracowników, postrzegania jej możliwości i perspektyw rozwoju, a także nastrojów panujących wśród pracowników. Zbieramy także informacje na temat pomysłów dotyczących zmian, usprawnień i innowacji. Uzyskane w ten sposób dane są przez nas wszechstronnie i wnikliwie analizowane, w wyniku czego Klient otrzymuje tzw. "bilans psychologiczny" przedsiębiorstwa.
Raport z badania zawiera wiele cennych informacji dla menedżerów firm, przechodzących przez proces zmian organizacyjnych i jest niezwykle pomocny przy podejmowaniu decyzji w zakresie:
- tworzenia wizerunku i budowania tożsamości firmy,
- eliminowania niepożądanych zachowań z życia społecznego firmy,
- tworzenia lub modyfikowania systemów motywacyjnych,
- usprawnienia pracy zespołowej,
- budowania wiarygodności firmy w oczach jej klientów i partnerów,
- doskonalenia klienta.
Konsultanci AD PERSON udzielają licznych sugestii na temat pełnego i efektywnego wykorzystania zdobytych informacji oraz zaplanowania i wprowadzania ewentualnych zmian.